red blue black green red blue black green امروز
 
دانلود نرم افزار
نرم افزار آموزشی
فایروال
آنتی ویروس
امنیتی
دیکشنری
فشرده ساز
مالتی مدیا
اینترنت
گرافیکی
فلش
کاربردی
پشتیبان گیری
بازیابی اطلاعات
مدیریت شبکه
مدیریت دانلود
مدیریت دسکتاپ
دیسک نوری
طراحی وب
برنامه نویسی
تبدیل فرمت
سیستم عامل
بهینه ساز
ترفند ویندوز 7-Seven
گرافیک
آیکون
فونت
عکس
ابزار فتوشاپ
اسکرین سیور
تم ویستا.سون
تم xp
موبایل
بازی جاوا
نرم افزار جاوا
نرم افزار آیفون
بازی آیفون
بازی نوکیا
تم نوکیا
تم سونی اریکسون
نرم افزار UIQ
تصاویر س زمینه
زنگ موبایل
نرم افزار آندروید
نرم افزار پاکت پی سی
نرم افزار نوکیا
بازی سری 40 نوکیا
بازی سری 60 نوکیا
بازی سری 90 نوکیا
بازی سری 60 v3 نوکیا
بازی سری 60 v5 نوکیا
تم Symbian^3
برنامه Symbian^3
بازی Symbian^3
تم پاکت پی سی
بازی
دانلود بازی-PC
اخبار بازی
xbox360
PS3
PC
PSP
Wii
تریلر
ایبوک
کتاب الکترونیکی
مجله الکترونیکی
بخش صوت
دانلود آهنگ
امید حاجیلی
محسن یگانه
سیروان خسروی
فرزاد فرزین
علی اصحابی
بنیامین بهادری
علی لهراسبی
احسان خواجه امیری
بهنام صفوی
محمد علیزاده
رضا صادقی
محسن چاوشی
تیتراز سریال
سعید شهروز
بابک جهانبخش
بخش تصویر
دانلود مستند
دانلود فیلم و سریال
بخش دیجیتال
فناوری های جدید
بخش تبلت
درباره ی تبلت
تبلت اپل
تبلت سامسونگ
معرفی موبایل
نوکیا
سونی اریکسون
سامسونگ
آیفون
متفرقه



ورود اعضا:


  دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC
دسته بندی : <-PostCategory->

بازی در سیاهچاله های تاریک همچنان ادامه دارد و گویی خاطره بازی در چنین جاهایی باید همیشه در ذهن بازی آفرین نقش ببندد.مدتی پیش اولین نسخه از این بازی روانه بازار شد که به نوبه خود جایگاه بسیار مناسبی را در بین کاربران و منتقدان بدست آورد.گرافیک بسیار مناسب و صحنه سازیهای مناسب از جمله نکات قابل توجه در نسخه قبل این بازی است.و اما اکنون ما با عنوان جدیدی از این بازی از شرکت kalypso روبرو هستیم یعنی بازی DUNGEONS The Dark Lord که در تاریخ ۱۲ سبتمبر ۲۰۱۱ برای کاربران کامپیوتر منتشر شده است.این بازی سبکی استراتژیک دارد و به تصویر کشیدن سیاهچاله هایی مخوف شما را به دنیای تاریکی فرو خواهد برد.گرافیک بازی ارتقا یافته کاراکتر ها افزایش یافته و صحنه های زیباتری از سیاهچاله ها یرای لذت کاربران طراجی شده است.پادشاه تاریکی های جدید بسیار قوی تر شده است و گروه بسیار بزرگ تر و منظم تری نسبت به گذشته پیدا کرده است که شما باید با آنها مبارزه کنید.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی RELOADED بازی|

 

the dark lord cover دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC,  

  دانلود نسخه ریپک بازی Virtua Tennis 4
دسته بندی : <-PostCategory->

 

دانلود نسخه ریپک بازی Virtua Tennis 4
نام بازی: Virtua Tennis 4 (2011/RePack)
پلتفورم : pc
ژانر : ورزشی
سال انتشار: June 24, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English - Russian
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
حمایت توسط : SEGA
درجه بندی سنی : Pegi = 3
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه چهارم از سری بازی های Virtua Tennis 4 در تاریخ24 ژوئن سال 2011 میلادی توسط کمپانی نام آشنای سگا منتشر و حمایت شد.به جرات میتوان گفت که این بازی یکی از معروفترین بازی های شبیه سازی ورزشی میباشد که توانسته است موفقت های بسیاری را کسب کند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.به محض ورود به بازی شاهد یک گیم پلی جدید خواهید بود.گیم پلی بسیار مناسب و گیمر پسند !!! این گیم پلی همراه با یک قدرت استفاده از تکنولوژی میباشد. این گیم پلی در استفاده کامل از فرصتها و نوآوری ها در مدیریت سیستم های مایکروسافت کینکت میباشد.گیمر در این بازی میتواند یکی از ستاره های خود در لیگ های تنیس جهانی انتخاب کند و تا آخر وی را همراهی کند... مانند راجر فدرر، رافائل نادال، اندی موری ، خوان مارتین دل پورتو، کارولین وزنیاکی، و دیگران....در این بازی فیزیک غوغا میکند!!گیمر میتواند در جریان بازی ویژگی های بسیاری را در این بازی کشف کند.ویژگی های بازی :
-در این بازی گیمر میتواند یکی از 9 ستاره های تنیس جهانی را انتخاب کند
-گیم پلی حرفه ای
-فیزیک متفاوت بازی
-گیم پلی پیشرفته و جدید بازی نسبت به نسخه های قبلی.

دانلود رایگان بازی  Virtua Tennis 4 به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب..

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : دو شنبه 20 تير 1390برچسب:دانلود نسخه ریپک بازی Virtua Tennis 4,  

  پچ جدید بازی pes ورژن 3.5
دسته بندی : <-PostCategory->

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  3.5 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 3.5

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : جمعه 10 تير 1390برچسب:پچ,بازی,pes,2011,  

  دانلود رایگان بازی فضایی محافظت از زمین
دسته بندی : <-PostCategory->

علاقه مندان بازی های فضایی همه روزه در حال افزایش است که دلیل آن نیز علاقه تمام افراد به اکتشاف در فضاست؛ بازی جدید و زیبای Astro Bugz Revenge که امروز می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم یک بازی رایانه فوق العاده زیبا در همین زمینه است. با دانلود بازی شما وظیفه محافظت از سیاره خود، زمین را دارید و می بایست با تمام عوامل نفوذی مبارزه کنید. دشمنان شما در این بازی کامپیوتری شهاب سنگ ها و موجودات فضایی هستند که قصد نفوذ به سیاره شما را دارند که شما می بایست از ورود هر یک به سیاره خود جلوگیری کنید زیرا پس از ورود سیاره شما را نابود خواهند کرد.
شما می بایست با نشانه گیری دشمنان و اشغالگران خود، آنها را منهدم نمایید و از بین ببرید تا نتوانند به سیاره شما نفوذ کنند. این بازی فضایی که یک PC Game می باشد بسیار ساده بوده و هر کاربری به سادگی با هر سن و سالی می تواند با آن بازی کند و سرگرم شود؛ با این حال این گیم از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است که در نوع خود بسیار زیباست. هم اینک می توانید این بازی رایانه Astro Bugz Revenge که در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است را از وب سایت دانلود نرم افزار رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

Astro Bugz Revenge 1.5.0 PC Game - بازی فضایی محافظت از سیاره زمین

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی فضایی :

  • ویندوز: Windows XP/Vista
  • پردازنده: 800 مگاهرتز
  • رم: 256 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.0

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : شنبه 4 تير 1390برچسب:دانلود رایگان بازی فضایی محافظت از زمین,  

  دانلود رایگان بازی دوچرخه سواری
دسته بندی : <-PostCategory->

همانطور که می دانید بازی های کامپیوتری نقش بسزایی را در تفریحات کودکان و جوانان و حتی میانسالان ایفا می کنند و اکثر افراد علاوه بر مطالعه روزمره خود زمانی هم به بازی کامپیوتری اختصاص می دهند. در این میان افرادی هستند که سلائق خاصی در انتخاب گیم دارند و بازی که مورد علاقه شان نباشد را انجام نمی دهند. وب سایت دانلود رایگان نرم افزار همانطور که قبلا نشان داده است، سلائق مختلف افراد را در نظر گرفته و بازی های متفاوت با ژانرهای متفاوت را برای دوستان و کاربران عزیز خود در نظر می گیرد. در این پست هم قصد داریم یک گیم بسیار زیبا و جذاب را برای شما عزیزان قرار دهیم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز سایت قرار بگیرد. بازی Dave Mirra Freestyle BMX یک بازی بسیار زیبا و جذاب دوچرخه سواری می باشد که نسخه جدید آن یعنی Maximum Remix بر جذابیت و زیبایی این بازی کامپیوتری یا PC Game افزوده است.
در این بازی دوچرخه سواری شما Dave Mirra هستید که یک دوچرخه سوار ماهر می باشد و باید بتوانید با دوچرخه خود حرکات نمایشی جالبی را انجام دهید البته شاید در ابتدا کمی سخت باشد که بتوانید مهارت خود را نشان دهید ولی پس از مدتی مهارت شما نمایان شده و جالب ترین و خطرناک ترین حرکات را هم می توانید در این بازی کامپیوتری با دوچرخه خود انجام دهید. کارها و مهارت های زیادی است که شما می توانید در این بازی دوچرخه سواری انجام دهید از جمله پریدن از ارتفاع و یا بیرون پریدن از پنجره یک ساختمان که همگی این ها بر جذابیت این بازی زیبا افزوده است.
با دانلود بازی Dave Mirra Freestyle خواهید دید که بعد از گذراندن چندین مرحله دوچرخه های بهتر و همچنین دوچرخه سواران بهتر از قفل در آمده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این بازی دوچرخه سواران معروف دیگری هم وجود دارند که رایان نایکوئیست، کنان هارکین، چاد کگی، لی رامسدل، تروی مک موری، مایک لیرد، جوی گارسیا، شان باتلر و تیم میرا از جمله این دوچرخه سواران می باشند. این بازی دوچرخه سواری جزو بازی هایی می باشد که شاید بعضی افراد قبلا آن را در Play Station تجربه کرده باشند که این بار می توانند نسخه PC Game آن که مراحل و دوچرخه سواران بیشتری دارد را نیز تجربه کنند. امیدواریم که با دانلود بازی دوچرخه سواری بتوانید نهایت لذت را از دوچرخه سواری خود در کامپیوترتان ببرید.

Dave Mirra Freestyle BMX: Maximum Remix PC Game - بازی زیبای دوچرخه سواری

ویژگی های اصلی این بازی:

  • اضافه شدن حرکات جدید در این نسخه
  • اضافه شدن 8 مرحله جدید در این نسخه
  • موسیقی های جدید در حین بازی
  • مخصوص علاقه مندان به دوچرخه سواری
  • قابلیت انجام بازی دو نفره

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : شنبه 4 تير 1390برچسب:دانلود رایگان بازی دوچرخه سواری,  

  بازی محبوب نقطه خوار زرد رنگ باز می گردد.
دسته بندی : <-PostCategory->

بازی محبوب نقطه خوار زرد رنگ باز می گردد. نقطه خوار یکی از بازی های قدیمی و محبوب ترین بازی های اولیه ساخته شده است که هنوز هم با این همه بازی های زیبا و جدید طرفداران خود را دارد. اما این بار سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان سرگرمی PacMan را به صورت سه بعدی از نوع Platformer به سبک مدرن به اشتراک عموم گذاشته تا خاطرات این بازی قدیمی با کیفیت مانور و خلاقیت بیشتر زنده شود.

Pac Man World 20th Anniversary PC Game - بازی پک من بیستمین سالگرد جهانی

در حال حاضر شما باید برای یافتن دوستانتان در میان نقطات پنهان در جزیره، فضا و معادن پیچ در پیچ جستجو کنید. در طول راه با دشمنان دیگری برخورد خواهید کرد که باید به ترفند هایی خود را از دسترس آن ها پنهان کنید و با پیدا کردن دکمه ها و کلید برای عبور از آن ها در خروج به قسمت های مختلف را باز کنید. برای بالا رفتن از تپه ها نیاز به قدرت بیشتری دارید که در بازی به صورت پراکنده موجود است، با پیدا کردن آن ها قدرت خود را افزایش می دهید. همچنین با یافتن مناطق مخفی همانند مدل کلاسیک آن بازی پک من هیجان بیشتری پیدا می کند.
بیش از 30 راه مارپیچ در 20 سطح مختلف، جزئیات گرافیکی اضافه شده، توانایی های جدید مانور حرکت، جلوه های صوتی و موزیک پشت زمینه و حفظ استراتژی بازی بر اساس نسخه اصلی همه منتظر شما هستند تا این بازی کامپیوتر را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : شنبه 4 تير 1390برچسب:بازی محبوب نقطه خوار زرد رنگ باز می گردد, نقطه خوار یکی از بازی های قدیمی و محبوب ترین بازی های اولیه ساخته شده است که هنوز هم با این همه بازی های زیبا و جدید طرفداران خود را دارد, اما این بار سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان سرگرمی PacMan را به صورت سه بعدی از نوع Platformer به سبک مدرن به اشتراک عموم گذاشته تا خاطرات این بازی قدیمی با کیفیت مانور و خلاقیت بیشتر زنده شود, Pac Man World 20th Anniversary PC Game - بازی پک من بیستمین سالگرد جهانی در حال حاضر شما باید برای یافتن دوستانتان در میان نقطات پنهان در جزیره, فضا و معادن پیچ در پیچ جستجو کنید, در طول راه با دشمنان دیگری برخورد خواهید کرد که باید به ترفند هایی خود را از دسترس آن ها پنهان کنید و با پیدا کردن دکمه ها و کلید برای عبور از آن ها در خروج به قسمت های مختلف را باز کنید, برای بالا رفتن از تپه ها نیاز به قدرت بیشتری دارید که در بازی به صورت پراکنده موجود است, با پیدا کردن آن ها قدرت خود را افزایش می دهید, همچنین با یافتن مناطق مخفی همانند مدل کلاسیک آن بازی پک من هیجان بیشتری پیدا می کند, بیش از 30 راه مارپیچ در 20 سطح مختلف, جزئیات گرافیکی اضافه شده, توانایی های جدید مانور حرکت, جلوه های صوتی و موزیک پشت زمینه و حفظ استراتژی بازی بر اساس نسخه اصلی همه منتظر شما هستند تا این بازی کامپیوتر را دانلود کرده و از آن لذت ببرید, توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Pac-Man-World-20th-Anniversary-PC-Game-www,fdl,ir,part1,exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید, دانلوددانلود رایگان بازی بیستمین سالگرد جهانی پک من (حجم : 346 مگابایت) دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم | بخش پنجم | بخش ششم | بخش هفتم رمزرمز عبور فایل : www,fdl,ir سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان تصویرتصاویر بازی: Pac Man Pac Man Pac Man Pac Man ,  

  دانلود رایگان بازی شوالیه محافظ برج متحرک
دسته بندی : <-PostCategory->

بعد موفقیت بیش از حد بازی Fortix 1 اکنون شماره 2 این بازی با حرارت بیشتر انتشار یافت. سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان این سرگرمی مهیج و اعتیاد آور بدون محدودیت بازی در اختیار کاربران قرار داده است. شما به عنوان شوالیه این بازی کامپیوتری وظیفه دارید تا سرزمین اجدادی خود را از دست ارتش جادوگر نجات دهید.
بهتر است بازی شوالیه Fortix 2 را دفاع معکوس برج متحرک توصیف کرد. به عنوان آقای Fortix شوالیه معروف تمام زمان ها قلعه را از شر هیولا ها نجات دهید و از آن محافظت کنید. مبارزه خود را در سراسر جزیره Artalom ادامه دهید و قلعه به قلعه طوفان به پا کنید. از استراتژی های هوشمندانه استفاده کنید تا از پس مراحل پر پیچ و خم بر آیید و بر mage Xitrof شرور پیروز شوید. شما تنها شوالیه تمام این سرزمین هستید که با مبارزه هوشمندانه خود تمام سرزمین را نجات خواهید داد.

Fortix 2 v1.0 PC Game - بازی استراتژیک شوالیه محافظ برج متحرک

ویژگی ها بازی شوالیه برج متحرک

  • بازی استراتژیک سرگرم کننده و اعتیاد آور
  • 30 سطح مختلف بازی تا فوق حرفه ای
  • 3 سرزمین منحصر به فرد برای اکتشاف

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: XP SP3/Vista/7
  • پردازنده: 1.5 Ghz
  • رم: 512 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
  • کارت گرافیک: 128Mb پشتیبانی Pixel Shader 2.0 و Vertex Shader 2.0

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : شنبه 4 تير 1390برچسب:دانلود رایگان بازی شوالیه محافظ برج متحرک,  

  دانلود رایگان Pro Beach Soccer
دسته بندی : <-PostCategory->

در مناطقی که دارای ساحل زیبایی هستند در برخی از کشور ها از جمله ایران یکی از رشته های ورزشی فوتبال ساحلی است که حال و هوای خاصی برخوردار است و طرفداران زیادی به این رشته ورزشی علاقه دارند. شرکت بازی سازی Pam Development بازی Pro Beach Soccer بازی فوتبال ساحلی را برای رایانه های شخصی ساخته است و شرکت انتشار بازی Dreamcatcher آن را منتشر کرده است. بازی جذاب فوتبال آن هم در ساحل دریا, بسیار لذت بخش و مفرح خواهد بود. امیدواریم از دانلود بازی فوتبال ساحلی لذت ببرید.

مشخصات بازی Pro Beach Soccer :

  • بازی مفرح فوتبال در ساحل همراه با حرکات ویژه و دریبل و حرکات ترکیبی همراه با صحنه آهسته
  • استادیوم های ساحلی بسیار زیبا همراه با صحنه های طبیعی دیدنی
  • انواع روشهای بازی سریع , تورنومنتی و لیگ
  • همراه با حرکات طبیعی بازیکنان و عکس العمل های طبیعی آنها
  • بازی و اکشن های طبیعی با توجه به شن های ساحل و بادهای طبیعی و صدای امواج

Pro Beach Soccer PC Game - بازی کامپیوتر فوتبال ساحلی

    نویسنده : سعید-مدیر کل سایت     تاریخ ارسال : : سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:دانلود رایگان Pro Beach Soccer ,  

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
 
مطالب گذشته

·

شبکه اینترنت ارسال در : 1398/10/18 19:37

·

تبلیغات در سایت ارسال در : 1398/3/13 17:58

·

عشق بی نظیر - بهنام صفوی ارسال در : 1390/10/15 12:16

·

دانلود nod32 آنتی ویروس جدید نود 32 ارسال در : 1390/10/1 16:6

·

Avira Antivir Rescue System 18.11.2011 ارسال در : 1390/10/1 16:3

·

دانلود فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0 Final ارسال در : 1390/10/1 16:1

·

بازی جذاب shrek forever after با فرمت جاوا مخصوص گوشی های صفحه لمسی ارسال در : 1390/7/9 15:56

·

دانلود دوبله فارسی انیمیشن عروس مرده Corpse Bride 2005 ارسال در : 1390/6/27 12:46

·

دانلود بازی Dungeons: The Dark Lord برای PC ارسال در : 1390/6/27 12:33

·

هر جای دنیایی دلم اونجاست (تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل) - مهدی یراحی ارسال در : 1390/6/26 18:21

·

فول آلبوم فرزاد فرزین ارسال در : 1390/6/26 18:16

·

آتیشم بزن - بابک جهانبخش ارسال در : 1390/6/26 18:10

·

فول آلبوم بابک جهان بخش ارسال در : 1390/6/26 18:5

·

فول آلبوم سعید شهروز ارسال در : 1390/6/26 18:3

·

تم‏های مخفی ویندوز 7 ارسال در : 1390/6/26 10:48

·

سوال هوش؟؟؟-پارت-2 ارسال در : 1390/6/25 12:17

·

سوال هوش؟؟؟-پارت-1 ارسال در : 1390/6/25 12:9

·

تاریخ رسمی انتشار بازی ها ارسال در : 1390/6/25 11:49

·

Final Fantasy X HD برای PS Vita و PS3 معرفی شد ارسال در : 1390/6/25 11:48

·

تریلر Rage ارسال در : 1390/6/25 11:45





تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Digital-360 و آدرس digital360.org لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس